Îmbunătățirea textului de pe site-ul dvs. pentru a obține mai mult trafic

August 6, 2020

Este timpul să scrieți și să actualizați site-urile, dragi escorte! Și vom explica de ce. Imaginați-vă că sunteți un client care caută escorte. Poate este prima oară, poate nu, dar adevărul este că nu sunteți atât de familiar cu listările și nici nu aveți o escortă anume cu care sunteți fideli. Vă aflați pe piață și accesați Google și introduceți orice doriți. Poate că este „escortă ebony din Mamaia” sau poate este „escortă BBW din Constanta” - veți obține ideea. Acestea se numesc cuvinte cheie și ajută motoarele de căutare să găsească rezultatele potrivite pentru fiecare anchetă.

 

Le cunoști, le-ai folosit, dar ai profitat cu adevărat de la ele? Lucrul este că puteți fi foarte bine o escortă de abanos în Navodari sau o escortă BBW din Mangalia, dar dacă aceste cuvinte nu apar nicăieri pe site-ul dvs., clienții nu vă vor găsi niciodată pe baza lor. Google nu știe instinctiv despre ce faci. Și cu sezonul plin de vacanță atât de aproape, este timpul să aruncați o a doua necesitate mult pe site-urile dvs. și să vedeți ce trebuie să vă îmbunătățiți! Fără alte detalii, iată câteva elemente cheie pe care ar trebui să le cauți:

1. Cuvinte cheie, SEO - Este important ca, înainte de a începe să scrieți descrierea, să vă așezați și să notați fiecare cuvânt cheie la care vă puteți gândi că este reprezentativ pentru serviciile dvs. După ce le scoți cu adevărat pe toate în jos, poți începe să fii plicticos. Dacă există o mulțime de escorte „blonde” în zona dvs., poate nu acesta este cel mai bun cuvânt cheie pentru a alege. Creează o combinație între cele mai comune cuvinte cheie care te descriu (care sunt de obicei cele mai căutate), dar optează și pentru câteva trăsături care te diferențiază - cum ar fi dacă ești o escortă de abanos într-un bazin de competiție predominant alb.

 

Acum puteți scrie descrierea dvs. folosind aceste cuvinte cheie. Folosiți-le pe toate, de mai multe ori, dar asigurați-vă că textul dvs. este coerent și original. Nu-l copiați de nicăieri și nu-l faceți să pară spammy! Google adoră conținutul original. Actualizați-vă descrierea cel puțin la două luni, astfel încât motoarele de căutare să vă indexeze cu conținut nou. Astfel puteți vedea ce funcționează cel mai bine în ceea ce privește cuvintele cheie.

2. Text peste tot - Bine, aveți descrierea jos, dar nu este suficient. Vedeți dacă puteți introduce unele dintre cuvintele dvs. cheie și în celelalte pagini ale site-ului. Din nou, amintiți-vă să nu fiți spammy. Profitați doar de spațiul gratuit pentru a introduce anumite propoziții SEO.

 
Da, chiar și paginile cu rate au nevoie de text. Nu este suficient să vă setați prețurile și serviciile. De asemenea, ar trebui să vă informați viitorii clienți despre alte lucruri, cum ar fi ceea ce nu sunteți dispus să faceți și că nu ar trebui să întrebe despre ei sau, dimpotrivă, invitați-i să propună alte activități atunci când vă contactează și cine știe. ce doi puteți rezolva? Pune-te în pantofii unui client pentru prima dată. Nu are idee despre ce înseamnă sau înseamnă ceva sau cum ar trebui să meargă o întâlnire de escortă. Scrieți totul pentru ei!


3. Păstrați un blog - În afară de a fi o modalitate excelentă de a profita de toate acele cuvinte cheie nemaipomenite care vă reprezintă și care nu așteaptă să obțină niște Google lovin ”, un blog este un instrument minunat pentru a atrage clienți fideli. Clienții, după ce au terminat de vorbit (știm cu toții cum escortarea poate deveni o formă de terapie pentru unii) sau dacă sunt timizi, adoră să afle despre viața ta. Desigur, nu viața voastră reală neapărat, ci însoțiți-vă viața în mintea lor. Ei vor să afle despre petrecerile la care participi, despre călătoriile tale, despre cum îți place să gătești dezbrăcată de când prietenul tău de escortă din Bucuresti, Fetesti, Gaesti, ți-a spus despre cât de grozav se simte! Creează povești, fii creativ, inventează-ți persoana de escortă și apoi scrie despre asta!

 
Spuneți că scrii despre acest (presupus) gătit obiceiu gol al tău. Adăugați un selfie cu o roboță laterală și un șorț de bucătar pentru bucătar lângă textul dvs. și sunteți aur! Nici nu trebuie să știi să gătești. Tot ceea ce faceți este să vă păstrați clienții în alertă și să fie interesați, deoarece vă faceți mult mai interesant. Le arăți că ești o persoană reală, dar cu atât mai bine decât prietenele lor plictisitoare! * wink * Nu trebuie să fie adevărat, deoarece, până la urmă, sunteți un vânzător și știm cu toții că nu sunt întotdeauna cinstiți. Dar atâta timp cât clienții dvs. sunt fericiți și încântați, este bine!


În general, nu vă gândiți la asta ca la o corvoadă. Distrează-te cu textele de pe site-ul tău, fii deschis și creativ și transformă persoana de escortă în amanta seducătoare pe care ți-ar plăcea cu adevărat să devii!

Escorte Ploiesti, Escorte Pitesti, Escorte Suceava, Escorte Brasov, Escorte Bacau, Escorte Buzau, Escorte Focsani, Escorte Constanta, Escorte Cluj-Napoca,

Despre

Adultwork.ro este o pagină foarte solicitată si frumoasă, plină de viață, non-stop accesată. Fiind o comunitate înfloritoare, vă asteptăm in comunitatea noastră, alături de noi! fi tu însuți, fi Adultwork.ro