Dezactivați clienții furioși cu ușurință

Iunie 23, 2020

Cele mai bune tehnici pentru descarcerarea unui client furios Una dintre cele mai dificile părți ale oricărui loc de muncă este atunci când vi se solicită să descifrați tensiunile cauzate de un client furios. Chiar nu contează dacă ești un barista care încearcă să rezolve pe cineva dezamăgit

Una dintre cele mai dificile părți ale oricărui loc de muncă este atunci când vi se solicită să desființați tensiunile cauzate de un client furios. Chiar nu contează dacă ești un barista care încearcă să rezolve pe cineva dezamăgit de cât de umed este sconeul său sau dacă un mecanic își scoate urechea de la o persoană care crede că plătește prea mult pentru pachetele de pauză - fiecare profesie merge să aibă de-a face cu un client irate la un moment dat în viața lor. Și pe cât de distractiv poate fi să poți întâlni oameni sexy și interesanți din orașul tău care doresc doar să exploreze dorințele lor cele mai intime cu tine, este posibil să ai de a face cu clienți supărați și ca escortă. Din fericire, a face cu un client temperamental nu trebuie să fie o încercare de încercare - mai ales dacă cunoașteți unele dintre cele mai încercate tactici pentru a-și dezamora comportamentul. Adultwork.ro a adunat o colecție de cele mai bune tehnici pentru desescalizarea unui client furios, asigurându-vă că nopțile dvs. nu vor fi altceva decât sexy și distractive! Aruncând o privire prin acest articol, veți afla rapid că ascultați, recunoscându-le preocupările, găsind un motiv comun, scuze (când este cazul), clarificând orice neînțelegeri, asigurându-vă că înțeleg consecințele comportamentului lor, punând întrebări și oferind sugestii. sunt cele mai bune tehnici pentru desescalizarea unui client furios.

Înainte de orice, ascultă mai întâi

În primul rând, am dori să recunoaștem că veți proceda numai cu următoarele tehnici pentru desescalizarea unui client furios dacă dvs., în calitate de escortă, vă simțiți suficient de siguri pentru a face acest lucru. Dacă vă simțiți deloc în siguranță cu bunăstarea dvs. personală, vă recomandăm să părăsiți imediat zona și să găsiți un loc în care vă aflați fără probleme. Acestea fiind spuse, dacă puteți spune din experiența anterioară cu clientul că sunt pur și simplu supărați sau supărați, atunci cel mai bun lucru de făcut este să-i anunțați că ascultați. Majoritatea escortelor vă vor spune deja că 95% din slujba lor trebuie să fie un psihiatru fotoliu pentru clienții lor - dar sunt momente ca acestea când această afirmație intră într-adevăr în vigoare. De exemplu, clientul poate părea perturbat deocamdată, dar dacă vă liniștiți și îi lăsați să continue să vorbească, există șanse foarte bune ca aceștia să se calmeze. Permițând clientului să se aventureze de ceea ce îi deranjează, este capabil să-și elibereze energia furioasă și să-și reechilibreze starea emoțională. Cu toate acestea, nu este la fel de simplu ca să le lași să vorbească - trebuie să asculți de fapt ce spune clientul. Și încearcă să găsești adevărul emoțional la ceea ce îți spun. Uneori, ceea ce cred ei că sunt furiosi nu este de fapt ceea ce îi înfurie.

Recunoașteți ce este preocupat de client

Poate dura ceva timp pentru ca clientul tău să obțină ceea ce îi deranjează de pe piept, dar, odată ce vor termina, ar trebui să le anunți că ai ascultat. Cel mai bun mod de a îndeplini această probă este de a recunoaște ceea ce au spus. Recunoscându-i frustrările, îi anunță că ați fost atenți și, odată ce își dau seama că ați fost atenți, veți putea începe să vă reconstruiți obligațiunile cu ei.

Relatați-vă propriile exemple

Recunoașterea cea mai cinstită apare numai atunci când sunteți în stare să înțelegeți furia clienților. Un mod de a arăta recunoașterea căruia s-a arătat că lucrează din când în când este să vă raportați la frustrarea lor, spunându-le un exemplu similar din propria viață. Punându-vă în pantofii clienților, îi anunțați că toată lumea se simte furios uneori, dar nu este sfârșitul lumii și cu toții trebuie să mergem mai departe și să devenim mai puternici.

Doar pentru că înțelegeți, nu înseamnă că sunteți de acord

Un factor foarte important pentru a-ți reaminti (și clientul tău) este că, recunoscând frustrarea clientului tău, îi anunți că îi înțelegi și îi crezi emoțiile (adică mânia lor), în timp ce nu le dai nici o validare a comportamentului. ei se afiseaza. Făcând acest lucru, îi anunțați, de asemenea, că problema pe care o aveți cu situația - cea care nu este valabilă - este modul în care clientul alege să își afișeze preocupările, decât preocupările în sine.

De acord cu orice puncte valabile pe care Clientul le face

Furia rareori își scoate capul urât de nicăieri, așa că ar putea exista foarte multe motive valide pentru ca clientul tău să fie frustrat. Ori de câte ori poți, este bine să fii de acord cu și să susții orice puncte valabile pe care clientul tău le aduce la lumină în frustrarea lor. De acord cu aceste preocupări valabile, acesta arată clientului că sunteți rezonabil și că orice îngrijorare pe care o aveți cu comportamentul lor ar putea fi rezonabilă.

Scoate-ți rezistența la argumentul lor

Un alt mare beneficiu de a fi de acord cu orice puncte valabile pe care le face clientul tău este faptul că îndepărtează orice rezistență la argumentul lor. Când ești de acord cu ei, îi anunți că nu este o luptă - este o conversație. Această acțiune te va schimba de la a fi un adversar la frustrarea lor la un aliat.

De acord încă nu înseamnă că au dreptate

Acestea fiind spuse, trebuie să vă reiterați clientul că a fi de acord cu câteva dintre punctele lor nu constituie validarea comportamentului lor. De exemplu, dacă s-ar supăra că timpul de programare programat cu clientul tău s-a încheiat înainte de a se putea elibera, s-ar putea să spui: „Sunt de acord, ar fi frustrant să nu obții mulțumirea fizică până la sfârșitul sesiunii noastre, dar mă compensezi pentru timpul meu, nu neapărat mulțumirea ta și trebuie să respecți asta. "

Scuză-te dacă grija lor este valabilă

Ca un compliment pentru a fi de acord cu preocupările valide, noi la Escort Rankings considerăm că una dintre cele mai bune tehnici de descalificare a unui client furios este să-și ceară scuze ori de câte ori este cazul. Dacă ai jucat un rol în frustrările valabile pe care le au, dă-le o scuză sinceră. Încă o dată, nu numai că asta îți creează credibilitatea în conversație, ci creează și o punte empatică între amândoi - iar empatia este un instrument foarte important în desescalizarea furiei.

Dacă sunt în mod greșit greșit, cereți-vă scuze pentru sentimentele lor

Acestea fiind spuse, dacă greșesc în mod clar, nu spuneți că vă pare rău pentru ceea ce ați făcut; în schimb, sugerăm că cea mai bună abordare ar fi să-și ceară scuze pentru sentimentele lor. Ca exemplu, spunându-i clientului „Îmi pare rău că această situație te-a supărat atât de mult”. sunteți în continuare capabil să construiți o punte empatică cu clientul dvs., menținând în continuare lipsa de culpabilitate cu furia lor.

Asigurați-vă că îngrijorarea este clar declarată

Uneori poate părea că oricât de mult încercați să ascultați, furia clientului nu pare să se descarce în vreun mod semnificativ. Dacă se întâmplă acest lucru, există întotdeauna posibilitatea ca pur și simplu să nu se exprime corect. S-ar putea să existe cazul în care există o soluție incredibil de ușoară la frustrarea lor și amândoi puteți reveni să vă distrați sexy luptându-vă unul cu celălalt sub cearșafuri, dar din cauza lipsei de coerență vă găsiți incapabil să-i ajutați . Pentru a evita apariția acestei situații, este bine să ceriți clarificări clientului ori de câte ori nu înțelegeți complet ceea ce spun. Solicitarea de clarificări nu numai că vă împiedică să înțelegeți situația, dar consolidează și faptul că ascultați clientul.

Re-cuvânt și repetare

O tactică utilă pentru a-ți ajuta clientul furios să se exprime în mod clar este să parafrazezi ceea ce îți spun și să le repete. Lăsându-le să audă același context într-un mod semantic diferit, le oferă posibilitatea de a reconsidera ceea ce spun. Vă permite, de asemenea, să vedeți cu ce părți din declarația dvs. sunt de acord - ceea ce vă aduce mai aproape de a descalifica problema.

Mențineți întreruperile la minimum

Deși un dialog cu clientul este important, dacă aveți nevoie de ei pentru a-și clarifica declarațiile, faceți tot posibilul pentru a menține întreruperile la minimum. Întreruperile repetate vor influența opusul și le vor face să simtă că nu le asculți deloc.

Ilustrați consecințele alegerilor lor

Dacă totuși te simți incapabil să le rezolvi, o altă tehnică pentru desescalizarea unui client furios este să le arăți opțiunile pe care le au la dispoziție înainte și consecințele fiecărei alegeri. Ar trebui să faceți acest lucru într-un mod clar și înțelegător, încurajând în același timp alegerea pe care doriți să o facă. De exemplu, ai putea să-i spui clientului tău, „indiferent cât de supărat ești, ai două opțiuni reale în fața ta: poți continua să fii supărat și putem încheia sesiunea noastră chiar acum - sau - o poți pune pe spate arzător deocamdată și ne putem scoate hainele și să ne facem să ne simțim mai bine? " Șansele sunt, oricât de furioase ar fi, totuși vor doar să se distreze transpirat cu tine.

Puneți întrebări care sunt departe de problema preocupată

O altă tehnică încercată pentru desescalizarea unui client frustrat este de a-i pune o întrebare neașteptată legată tangențial de problemă. De exemplu, dacă sunt preocupați de camera de hotel, întrebați-i: „bine, care a fost camera dvs. de hotel preferată în care ați stat vreodată?” Făcând o întrebare neașteptată, declanșați alte părți ale creierului lor, ceea ce va determina de multe ori clientul să se relaxeze și să privească mai obiectiv modul în care s-a comportat. Odată ce clientul se gândește la alte lucruri, este mult mai ușor să-i aduci înapoi pe traseu, pentru a avea un moment sexy.

Faceți sugestii pentru a implica alte activități

Psihologii au un truc pentru a oferi oamenilor sugestii fără ca persoana să știe de fapt că o faci, iar acest truc este numit „întrebarea întrebării”. Este posibil să nu fim psihologi aici la Escort Review, dar vă putem spune cu siguranță că funcționează. Ca exemplu, în loc să îi spui unui client furios, „stai jos și iei-ți actul împreună”, ai întreba „ai vrea să stai lângă mine în timp ce vorbim?” Amândoi îndeplinesc același obiectiv, dar punând o întrebare eliminați agresivitatea și faceți ca clientul furios să fie complicat în cooperarea cererii dvs. - ceea ce vă ajută să le dați mesajul că sunteți amândoi din aceeași echipă.

Descoperiți mai multe resurse despre cum să transformați situațiile tensionate în timpuri mari

După cum ați citit, nimeni nu este un fan al tensiunii. Sigur, ar putea duce la crearea unui mediu în care nu este confortabil să fii înăuntru - dar mai mult decât atât, nu este doar o situație amuzantă în care să fii. Ca escortă, principalul lucru pe care vrei să-l poți face pentru clientul tău înseamnă să-i facem fericiți. Ele pot trece prin multe în munca lor sau în viața personală (despre care sunt sigur că vor fi dispuși să-ți spună despre tine) și să vină la tine să-și scoată mintea de acea situație negativă; dar sunt doar oameni și, uneori, acea atitudine negativă ar putea duce la locul de muncă. Așadar, dacă doriți să completați setul de instrumente cu și mai multe dintre cele mai bune tehnici pentru desescalizarea unui client furios, cu siguranță, veți beneficia de citirea acestui articol informativ din Bustle pe 10 moduri de a dezactiva un argument dacă sunteți o persoană sensibilă. Suntem siguri că atunci când înveți tot ce poți despre desescalizarea situațiilor tensionate și a clienților, vei fi bine pe drumul tău pentru a deveni o escortă mai profitabilă și preferată în zona ta.

Puteți găsi mai multe sfaturi de escortă de calitate la Adultwork

Etichete: Escorte FagarasBrailaBuzauRamnicu SaratDrobeta-Turnu SeverinCaransebesSector 3ResitaCalarasiBucuresti Sector 3Cluj-NapocaDejTurdaFlorestiConstantaMangaliaMedgidiaEforie Nord,  MamaiaMamaia-satMamaia summerlandBucuresti Sector 6NavodariVama VecheSfantu GheorgheTargu SecuiescTargovisteCraiovaGalatiGiurgiuTargu JiuMiercurea CiucSector 4,   Deva,   Hunedoara,   PetrosaniFetestiSloboziaUrziceniIasiPascaniSector 5BucurestiStefanestii de JosBaia MareOrsovaReghinSighisoaraTimisoaraLugojTulceaVasluiRâmnicu ValceaOstroveniFocsaniAdjudBucuresti Sector 1Bucuresti Sector 2Bucuresti Sector 5Sector 1Sector 2Targu MuresPiatra NeamtRomanCaracalSlatinaPloiestiSatu MareZalauSibiuFalticeniSuceavaAlexandriaAiudAlba IuliaSebesAradSector 6,  Pitesti,  Bacau,  Onesti,  Oradea,  BistritaBucuresti Sector 4CetateBotosaniDorohoiBrasov,

Despre

Adultwork.ro este o pagină foarte solicitată si frumoasă, plină de viață, non-stop accesată. Fiind o comunitate înfloritoare, vă asteptăm in comunitatea noastră, alături de noi! fi tu însuți, fi Adultwork.ro